English

/کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین/

رمضان عبدالله: مردم فلسطین خود را برای فروپاشی اسرائیل آماده کنند

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه سازمان ملل مساله فلسطین را در دستور کار فوری خود قرار دهد گفت: در بهترین شرایط اسرائیل از بین خواهد رفت، مردم فلسطین باید خود را برای فروپاشی اسرائیل آماده کنند.

رمضان عبدالله: مردم فلسطین خود را برای فروپاشی اسرائیل آماده کنند

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان عبدالله طی سخنانی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تاکید بر اینکه مساله فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود، گفت: این مساله در ضمیر همه مردم مسلمان و جهان باقی خواهد ماند و پیام رهبر انقلاب به همه مردم فلسطین رسید که تنها نیستد و از شما حمایت خواهد شد.

وی با طرح این سوال که آینده درگیری تاریخی فلسطین و اسرائیل چه خواهد بود، اظهار کرد: درگیری اسرائیل و فلسطین دارای ابعاد مختلف است و از عوامل آن می‌توان به عوامل ذاتی و موجودیت صهیونیست ها در فلسطین اشاره کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: درباره موجودیت اسرائیل گفته می‌شود که این غده باقی می ماند اما به خوبی می دانیم که در بهترین شرایط اسرائیل از بین خواهد رفت و مردم فلسطین باید خود را برای فروپاشی اسرائیل آماده کنند. شاید آمریکا به دنبال ایجاد نشدن دو کشور فلسطین و اسرائیل باشد اما باید بگوییم که فلسطین، از آن فلسطینیان است نه یهودیان.

رمضان عبدالله تصریح کرد که شرایط فلسطین به شکلی نیست که موجب خوشحالی دوستان و غضب دشمنان باشد مردم فلسطین بزرگوار و دارای اراده قوی هستند و با تمامی اراده خود در برابر صهیونیست ها ایستاده و با جان فشانی هرگز تسلیم نخواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد مردم و مقاومت کنندگان در دهه آینده بیشتر از صهیونیست ها خواهد بود اظهار کرد: علی رغم سختی‌ها و تنگناها در نوار غزه و در برابر سه جنگ اخیری که رخ داده مردم مقاومت کردند. ما در جبهه مقاومت به دنبال افزایش امکانات خود هستیم و توانایی کنترل افسار دشمن را داریم و اگر کوچکترین شراره ای از تجاوز صهیونیستها بخواهد آغاز شود با تمام توان و وجودمان در برابر آنها مقاومت می کنیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: دولت خودگردان فلسطین برای مردم فلسطین نیست چون حلقه ای ضعیف در کل فلسطین است و ماموریت آن حفظ امنیت اسرائیل است و اگر گریه هایی را از طرف دولت خودگردان می شنویم، مبنی بر شهرک سازی صهیونیست ها صرفا شعار است، چگونه می توان از مردم فلسطین حمایت کرد، در حالی که خودمان مطیع اوامر رژیم صهیونیستی هستیم و در شهرک ها وسرزمین هایی که آنها غصب کرده اند، زندگی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز توهم از بین رفته و مذاکرات سازش به پایان رسیده، مردم فلسطین نمی پذیرند سرزمین های آنها اشغال شده باشد و صهیونیست ها برای صهیونیست سازی کل سرزمین فلسطین اقدامات خود را انجام دهند.

رمضان عبدالله ادامه داد: باید سازمان آزادی بخش فلسطین دست از سازش بردارد و بداند شعار از نهر تا مدیترانه متعلق به فلسطین و عراق است؛ موجودیتی که مشروعیت ندارد، نمی تواند در برابر مقاومت بایستد.

رمضان عبدالله با تاکید بر اینکه باید سازمان ملل مساله فلسطین را در دستور کار فوری خود قرار دهد گفت: ما هرگونه گفت‌وگو را رد می کنیم، چون رژیم صهیونیستی نجس و آلوده است و مردم ما با تمامی امکانات و قابلیت های خود هرگز اسیر چنین گزینه ای نخواهند شد.

وی تاکید کرد: ما به دنبال وحدت در فلسطین هستیم اما نمی‌توان با آزاد شدن از موافقتنامه اسلو به تبعات آن از جمله تجزیه و تشتت ادامه داد، پایداری ملت این غده را از بین می برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی