English

ترکیه در تامین امنیت ناوگان ایرانی تعهد بیشتری داشته باشد

معاون وزیر راه با بیان اینکه دریافت غرامت شرکت‌های ایرانی باید از طریق مراجع قضایی ترکیه پیگیری شود، گفت: دولت ترکیه مسوول تامین امنیت اتباع و ناوگان ایرانی است و باید در این زمینه احساس تعهد بیشتری داشته باشد.

ترکیه در تامین امنیت ناوگان ایرانی تعهد بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، داوود کشاورزیان با اشاره به ناامنی ناوگان ترانزیت ایرانی در خاک کشور ترکیه اظهار داشت: در طول یک سال اخیر شاهد حملات متعدد به ناوگان ایرانی در خاک ترکیه بودیم، اما باید در نظر داشت این حملات مختص ناوگان ایرانی نیست.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: در صورت وقوع هرگونه اتفاق برای ناوگان ایرانی در داخل خاک ترکیه به طور مستقیم از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه مراتب را به طرف ترک اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: براساس قانون ترکیه برای دریافت غرامت باید از طریق مراجع قضایی آن کشور اقدام شود و در ایران وزارت امورخارجه مسوول پیگیری اینگونه مسایل است و امیدواریم شکایت شرکت‌ها و آسیب دیدگان حوادثتروریستی به نتیجه برسد.

کشاورزیان تصریح کرد: ما انتظار داریم دولت ترکیه که مسوولیت تامین امنیت اتباع و ناوگان ایرانی را بر عهده دارد، احساس تعهد بیشتری کند و مراجع قضایی ترکیه با سرعت عمل و صدور آرا، از دریافت خسارت آسیب‌دیدگان حمایت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه