English

آذر رضایی پور:

پیش بینی کاهش دمای هوا در مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای شهر مشهد امروز و در گرمترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش را نشان می‌دهد.

پیش بینی کاهش دمای هوا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: با توجه به ورود سامانه جوی از روز گذشته، شاهد کاهش دما در این استان هستیم.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: دمای هوای شهر مشهد امروز و در گرمترین ساعات به ۲۲ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش را نشان می‌دهد و این در حالی است که در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۲۹ درجه سلسیوس در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۲ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی  و ساکنان بردسکن نیز شاهد وزش باد با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت بوده اند.

وی تصریح کرد: دیروز استان تحت تاثیر ناپایداری جوی بود که منجر به بارش رگباری و وزش باد شدید شد و این بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان منجر به ایجاد رواناب و شکل گیری سیل در کلات شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: امروز این سامانه از شرق استان خراسان رضوی خارج و در پی آن بارشها متوقف می‌شود و تا آخرین روزهای هفته جاری بارشی در استان نخواهیم داشت و تنها در نیمه شمالی و ارتفاعات استان شاهد بارش‌های ضعیف و پراکنده خواهیم بود.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: وزش باد نیز تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و در برخی نقاط استان و از جمله مناطق باد خیز جنوب و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد به همراه گرد و خاک و کاهش دید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه