English

مرتضی اثمری:

افزایش ابرناکی و ادامه بارندگی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس پیش بینی ها از فردا به صورت موقت استان شاهد کاهش ابرناکی خواهد بود اما از روز دوشنبه با افزایش ابرناکی، احتمال بارندگی در استان وجود دارد.

افزایش ابرناکی و ادامه بارندگی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، مه‌گرفتگی، تگرگ و آب‌گرفتگی در نواحی مستعد به خصوص در نیمه شمالی استان تا فردا ادامه خواهد داشت.

اثمری در ادامه این خبر با اشاره به میزان بارندگی در استان متذکر شد : در ۲۱ ساعت گذشته شهرستان کلات با ثبت ۵.۸ میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارندگی را در استان ثبت کرده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: میزان بارندگی در مشهد نیز ۲ میلی‌متر بود و در شهرهای قوچان، گلمکان، نیشابور، درگز و فریمان نیز گزارش بارندگی ثبت شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها از فردا به صورت موقت استان شاهد کاهش ابرناکی خواهد بود اما از روز دوشنبه با افزایش ابرناکی، احتمال بارندگی در استان وجود دارد.

اثمری عنوان کرد: کمینه دمای هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درجه سلسیوس و بیشینه آن ۲۸ درجه بوده است و امروز نیز دمای هوا در مشهد بین ۱۳ تا ۲۴ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: در شبانه روز گذشته کوهسرخ با ۸ درجه سردترین و سرخس با ۳۳ درجه گرمترین نقطه استان بوده‌ است.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: هواشناسی خراسان رضوی روز جمعه با صدور اطلاعیه ای هشدار سطح زرد صادر و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از جمعه دوم اردیبهشت تا اوایل وقت روز دوشنبه استان خراسان رضوی تحت تأثیر سامانه بارش‌زا قرار خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه