English

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی:

ثبت پنج هزار و ۴۰۰ فقره فرم گزارش بازرسی تخلف در خراسان رضوی

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت ۳۴ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان خراسان رضوی انجام گرفته، ۲ هزار و ۳۹۰ مورد شکایت کتبی شامل هزار و ۸۵۰ شکایت کتبی حضوری در اتاق اصناف دریافت شده است.

ثبت پنج هزار و ۴۰۰ فقره فرم گزارش بازرسی تخلف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون در بازرسی از واحدهای صنفی و نیز از طریق دریافت شکایت در بازارهای استان پنج هزار و ۴۰۰ فقره فرم گزارش بازرسی تخلف به ارزش ۳۳۶ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال تنظیم و ثبت شد.

صیادی همچنین اضافه کرد: در این مدت ۳۴ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان خراسان رضوی انجام گرفته، ۲ هزار و ۳۹۰ مورد شکایت کتبی شامل هزار و ۸۵۰ شکایت کتبی حضوری در اتاق اصناف و ۵۴۰ شکایت ارسالی از اتحادیه های صنفی دریافت شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی متذکر شد: از این تعداد ۶۲۰ مورد پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ارسال شده است و در این بازه زمانی از مجموع پرونده‌های تخلف کتبی و حضوری دریافت شده، هزار و ۳۰۰ مورد پرونده جلب رضایت مشتری در خراسان رضوی انجام گرفت و ۲۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال وجه به شاکیان بازگردانده شد.

وی اظهارداشت: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی مشهد در این بازه زمانی به ترتیب فراوانی، عدم درج نکردن قیمت با ۲ هزار و ۶۲۰ مورد، گران‌فروشی با هزار و ۸۱۰ مورد، رعایت نکردن قوانین نظام صنفی با ۶۹۰ مورد، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۴۶۰ مورد، تقلب با ۳۴۰ مورد، عدم صدور صورتحساب با ۳۲۵ مورد، کم فروشی با ۲۲۵ مورد،حراج غیر قانونی با ۹۶ مورد و عرضه خارج از شبکه با ۶۲ مورد بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در حوزه نان ۲ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی صورت گرفت که ۴۲۵ فقره فرم تخلف به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تشکیل شد همچنین در حوزه گوشت و مرغ ۲ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی انجام شد که ۳۲۰ فقره فرم تخلف به ارزش ۲۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال شکل گرفت.

صیادی ابرازداشت: همچنین در حوزه مواد غذایی سه هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی صورت گرفت که ۶۲۰ فقره فرم تخلف به ارزش ۲۸ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال شکل گرفت و در حوزه میوه و سبزی چهار هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شد که ۴۷۶ فقره فرم تخلف با مبلغ ریالی تخلفات به ارزش ۱۶ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه