English

پلمب ۲۲ واحد صنفی موادغذایی درشهرستان میناب

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب از تعطیلی 22 واحد رستوران ،قنادی ،ساندویچی ، کیک پزی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در میناب خبر داد.

پلمب 22 واحد صنفی موادغذایی درشهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر محمدرضا حسینی اظهار کرد: در اجرای طرح نظارتی و در راستای طرح تشدید بازرسی و نظارت مستمر بر واحدهای صنفی در ایام نوروز، 22 واحد شامل رستوران، ساندویچی، قنادی، کیک پزی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی پس از صدور اخطاریه و پایان مهلت قانونی از سوی بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت میناب تعطیل و غیرفعال گردید.

وی در ادامه افزود: بهداشت محیط شبکه بهداشت میناب با تشکیل اکیپ‌های ضربتی بازرسی و با استفاده از امکانات نمونه‌برداری و کنترل مواد غذایی اقدام به بازرسی ویژه و مستمر از اصناف و مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب خاطرنشان کرد: ارتقا وضعیت بهداشت مواد غذایی و فردی برای بالا بردن سطح سلامت شهروندان یکی از اولویت‌های بهداشتی است که گامی مهم جهت دستیابی به جامعه‌ای سالم خواهد بود.

حسینی در پایان گفت: تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان به‌منظور نظارت و کنترل بیشتر بر رعایت بهداشت و همکاری برون بخشی با سایر دستگاه‌های مانند دامپزشکی، اصناف، اداره اماکن، صنعت و معدن و تعزیرات باهدف رفع و اصلاح مشکلات و ساماندهی جهت ارتقا سطح سلامت جامعه صورت می‌گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه