English

فرماندهی نیروی انتظامی میناب؛

۳۰ واحد گشتی در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد

فرماندهی نیروی انتظامی میناب خبر داد: ۳۰ واحد گشت موتوری و پیاده به همراه ۶۳۷ مأمور نیروی انتظامی در ایام نوروز در حال خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.

۳۰ واحد گشتی در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رستمی با اشاره به طرح آرامش بهاری که از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ شروع و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت گفت: در ایام نوروز ۶۳۷ نفر از مأمورین نیروی انتظامی شهرستان میناب وظیفه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی را خواهند داشت.

وی با اشاره به این‌که در ایام نوروز ۳ ایستگاه نوروزی در سطح شهرستان خواهیم داشت گفت: ۳۰ واحد گشت خودرویی و موتوری، ۲ اکیپ راهور و ۷ گشت نامحسوس در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میناب با اشاره به طرح ممنوعیت اسباب‌کشی منزل در ایام نوروز گفت: شهروندان گرامی می‌توانند با هماهنگی و گرفتن مجوز از یکی از پاسگاه‌های انتظامی جهت اسباب‌کشی منزل اقدام نمایند.

افزایش 6 درصدی تماس مردم با مرکز پلیس

رستمی اشاره به افزایش ۶ درصدی تماس مردم با مرکز پلیس ۱۱۰ گفت: مردم در سال جاری ۲۹ هزار و ۹۴ بار با مرکز پلیس ۱۱۰ تماس داشته‌اند که این نشان از بالا رفتن اعتماد مردم نسبت به نیروی انتظامی شهرستان میناب بوده است.

این مسئول انتظامی گفت: در سال جاری شاهد کاهش 54 درصدی تصادفات شهری و افزایش ۱ درصدی تصادفات برون‌شهری بوده‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد: کل پرونده‌های تشکیل‌شده در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان میناب به ۶ هزار و ۹۷ فقره می‌رسد.

رستمی با بیان این‌که در سال جاری ۴۹۸ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل‌شده است گفت: بیشترین کشفیات ما شامل سیگار، احشام، لوازم‌خانگی و مشروبات الکلی (نوع خارجی) بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میناب افزود: در سال جاری معادل ۲۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط نیروی انتظامی میناب کشف شد و در این رابطه ۴۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف‌شده است.

افرایش ۱۲ درصدی کشف مواد مخدر در میناب

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در سال جاری ۹ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شد، گفت: ۵۰ طرح پاک‌سازی مواد مخدر در میناب اجراشده است که به دنبال آن ۵۱ نفر قاچاقچی، ۱۷۲ دستگاه خودرو و ۲۵ موتور سیکلت در ارتباط با حمل و جابجای مواد مخدر کشف و ضبط‌شده است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ۴۷۱ معتاد کارتن‌خواب از سطح شهرستان میناب جمع‌آوری و به کمپ ترک اعتیاد ایسین انتقال داده‌شده‌اند.

دستگیری ۴۱ نفر از اتباع بیگانه از سطح شهرستان میناب

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میناب با اشاره به طرح جمع‌آوری اتباع بیگانه گفت: ۴۱ نفر اتباع بیگانه که به‌صورت ‌گروهی در سطح شهرستان میناب فعالیت داشته‌اند جمع‌آوری‌شده‌اند.

 رستمی در پایان از افتتاح کلانتری ۱۲ در سطح شهرستان در ۶ ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.

گفتنی ست که شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی