English

دبیر کمیته امنیت ستاد سفر مازندران:

تلفات تصادفات جاده‌ای مازندران در نوروز ۴۳ درصد کاهش یافت

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به رعایت قانون از سوی مسافران نوروزی، گفت: فوتی‌های تصادفات جاده ای مازندران در نوروز 43 درصد کاهش یافت.

تلفات تصادفات جاده‌ای مازندران در نوروز 43 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ پاسدار سید تقی میرحسینی ظهر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ جان و مال مردم بوده و به طور‌شبانه روز تلاش می‌کند امنیت و آرامش را برای مردم و مسافران فراهم کنند که بیش از شش هزار و 503 نفر نیروی کادر و وظیفه جهت امنیت خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: 22 قرارگاه اصلی در شهرستان‌ها و 56 قرارگاه فرعی در استان و هزارو457 اکیپ گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان جهت حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

میرحسینی تصریح کرد: با حضور نیروهای انتظامی در محورهای مواصلاتی، هشدارها،آموزش‌های ترافیکی،انتظامی و امنیتی فوتی‌های تصادفات جاده ای از 25اسفند تا کنون 43 درصد کاهش داشت.

عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران افزود: رانندگان در محل‌های مشخص اسکان پیدا کنند و از برپایی چادر به صورت انفرادی و اماکن خلوت خودداری کنند.

وی بیان داشت: مردم و مسافران از به همراه داشتن وسایل و اشیا گران بها در خودرو خودداری کنند و از رها کردن کودکان دراماکن عمومی بپرهیزند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه