English

رئیس سازمان اوقاف عنوان کرد

۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای احیای موقوفات

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامورخیریه کشورگفت: برای احیای موقوفات درسطح کشور نیازمند 20هزار میلیارد تومان بودجه هستیم.

20 هزار میلیارد تومان بودجه برای احیای موقوفات

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی با بیان اینکه برای احیاء موقوفات کشور نیازمند تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و جذب مشارکت مردمی هستیم اظهارکرد: برای احیای موقوفات وعمران و آبادی بقاع متبرکه امامزادگان باید با نهایت جدیت تلاش کرد و از امکانات و ظرفیت های دولتی و غیر دولتی بهره برداری کرد.

وی مطالبه حقوق موقوفات را از سایر دستگاه‌ها مورد تاکید قرار داد و افزود: تعامل، تفاهم و همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و جذب مشارکت و سرمایه گذاری یکی از اولویت های این سازمان است.

رئیس سازمان اوقفاف و امورخیریه گفت: سازمان اوقاف با بیش از80 دستگاه، سازمان و نهاد ارتباط کاری و تعامل و همکاری دارد، اما این کافی نیست و باید این همکاری ها تقویت شده و گسترش یابد.

رئیس سازمان اوقاف در ادامه با بیان اینکه بازرسی و نظارت برعملکردها باید موجب پیشرفت سازمان اوقاف و ادارات تابعه درتحقق اهداف و برنامه ها باشد، تصریح کرد: فرآیند بازرسی ها از عملکرد ستادی و استانی زمانی مفید و مطلوب است که ما در اهداف و عملکرد و دستیابی به چشم انداز برنامه ها پیشرفت محسوس را مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه درسازمان اوقاف با قدردانی از اقدامات مدیریت عملکرد سازمان اوقاف در نظارت و ارزیابی عملکرد ادارات اوقاف تصریح کرد: هم اکنون این سازمان ارتباط خوب و موثری با سازمان بازرسی کل کشور دارد و این ارتباط و همکاری ثمرات خوبی برای اوقاف و اعتماد سازی هر چه بیشتر به دنبال داشته است.

محمدی یکی از اصول بازرسی و ارزیابی عملکرد را دیدن همزمان نقاط قوت و ضعف عملکرد دانست و تاکید کرد: روز آمدی و نظارت مستمر برعملکرد ادارات کل اوقاف و مجموعه های وابسته به سازمان اوقاف یکی از وظایف اصلی معاونت ها و ادارات کل ستادی است که در بازرسی ها باید مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.

رئیس سازمان اوقاف بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان اوقاف توسط بازرسان ادارات استانی را اقدامی بی نظیر در سطح دستگاهها و سازمانهای کشور دانست و افزود: اجرای این برنامه و بازرسی از عملکرد سازمان اوقاف و معاونت ها توسط ادارات کل استانی برکات و ثمرات ارزشمندی برای این سازمان و همکاران در پی داشته است.

رئیس سازمان اوقاف راه اندازی سامانه جامع مدیریت اطلاعات و عملکرد موقوفات و بقاع متبرکه را یکی از افتخارات این سازمان دانست و افزود: ملاک ارزیابی وبازرسی عملکرد سازمان اوقاف و معاونت ها و ادارات کل ستادی ثبت اطلاعات و اقدامات انجام شده درسامانه جامع است و غیراز آن پذیرفته نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه