English

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه خیریه درمازندران هزینه شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه خیریه در استان مازندران هزینه شد.

یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه خیریه درمازندران هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: کمک به فقرا و نیازمندان و هزینه در راه امورات خیریه در راستای نیت واقف توسط اوقاف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هرچه واقف در وقف نامه بیان کرده است، اوقاف در همان زمینه اجرای نیت می‌کند، افزود: انحراف در اجرای نیت واقف مسوولیت شرعی و قانونی به دنبال دارد و همه موظف هستند طبق وقف‌نامه عمل کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یکی از وظایف مهم این سازمان را اجرای صحیح و امینانه نیت واقف دانست و تصریح کرد: اوقاف به صورت مستقیم عواید موقوفات متصرفی را اجرای نیت و بر اجرای نیت موقوفات غیر متصرفی نظارت می‌کند.

علیزاده با بیان اینکه بیشتر موقوفات استان درباره عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) وقف شده است و موقوفات کمتری در حوزه خیریه داریم، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه خیریه در استان مازندران هزینه شد.

وی بیان کرد: واقفان خیراندیش در هنگام ثبت وقف‌های جدید به نیازهای روز جامعه توجه داشته باشند و در ادارات اوقاف با کارشناسان مشاوره وقف مشورت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه