English

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی:

همزمان با هفته تعاون، مرکز فرآوری پسته تربت حیدریه افتتاح شد

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: در این پروژه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است و میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه ۳۵ میلیارد ریال می باشد.

همزمان با هفته تعاون، مرکز فرآوری پسته تربت حیدریه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان؛ مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: همزمان با هفته تعاون پروژه مرکز فرآوری پسته اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان تربت حیدریه افتتاح شد.

آوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در این پروژه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۵ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است و میزان سرمایه‌گذاری در این پروژه ۳۵ میلیارد ریال می باشد و مجری پروژه اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان تربت حیدریه است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: ضمن تبریک هفته تعاون از پتانسیل پسته کاری شهرستان، سطح زیر کشت، میزان تولید و لزوم احداث این کارخانه در جهت خدمت رسانی به کشاورزان این شهرستان و حتی شهرستان‌های اطراف و همچنین نقش تسهیل گری تعاون روستایی در امور تعاونی‌ها سخن گفت و از حمایت و همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و سازمان جهاد کشاورزی استان تشکر داریم.

شایان ذکر است در خاتمه غلامرضا قنبری، رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی از سطح زیر کشت، پتانسیل پسته کاری استان و حمایت از تعاونی‌ها و پسته کاران سخن گفت و از اقدامات مدیریت تعاون روستایی استان و اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی شهرستان در این خصوص تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه