English

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری هفدهمین دوره آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر و افتتاح نمادین متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی

هفدهمین دوره آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر وافتتاح نمادین متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی در سراسر کشور به صورت وبینار برگزار شد.

برگزاری هفدهمین دوره آئین تجلیل از تعاونی‌های برتر و افتتاح نمادین متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مراسم افتتاح متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی در سرار کشورو پروژه مسکن کارکنان عضو نظام پزشکی کاشان که به عنوان یکی از ۵ طرح شاخص برتر کشور به صورت ویدیو کنفرانس که توسط ریاست جمهور و با حضور مصطفی خضری معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری اصفهان و میثم مداحی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی،فرماندار ویژه کاشان و جمعی از مسئولین ، مدیران و دستگاه هاو شرکت های تعاونی برتر استان اصفهان برگزار شد.

میثم مداحی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در هفدمین دوره آئین تجلیل از تعاونی های برتر استان ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع)و تبریک هفته تعاون به تعاون گران و فعالان این حوزه در سنگر تعاون اظهار داشت: تعاون می تواند یک نماد و مشخصه بر اقتصاد کشور و باعث رونق بر تولید و اشتغال بیشتر برای کشور باشد .

وی با اشاره به افزایش ۳۵۰درصدی تعداد تعاونی هاو علارغم مشکلات و محدودیت ها در این حوزه  که توانسته اند در طول سال جاری  به ۸۰ مشارکت کننده برسد نشان دهنده کار و انگیزه فراوان تلاشگران در این عرصه است.

بهره برداری از ۳۴ طرح با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد و فرصت شغلی ۲۰۶۸ نفر

 مداحی گفت : ۴۵۷ پروژه با اعتباری بالغ  بر ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در کل کشور که بهره برداری ۳۴ طرح تعاونی در استان اصفهان  با سرمایه گذاری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان و ایجاد فرصت شغلی ۲ هزار و ۶۰ نفر در استان اصفهان است.

وی هم چنین عنوان کرد: استان اصفهان رتبه اول در طرح های تعاونی کشور با  ایجاد فرصت شغلی " ۲۶۸۷ "و رتبه اول کشوری در میزان سرمایه گذاری با اعتبار بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان و رتبه چهارم کشوری در تعداد طرح های افتتاحی با ۳۴ طرح تعاونی می باشد.

مدیر کل تعاون با بیان اینکه شهرستان کاشان دارای ۳ طرح است، گفت:مسکن کارکنان نظام پزشکی کاشان که شاخص ترین طرح در استان اصفهان با افتتاح ۲۵۸ واحد مسکونی تعاونی مسکن اعضای نظام پزشکی با اعتباری بالغ بر ۷۱۵ میلیارد تومان و فرصت شغلی ۱۲۰۰ نفر ، ماشین دوخت  قهرود با ایجاد شغلی ۹ و اعتبار ۷۰ میلیارد و تسهیل گران اقتصاد مقاومتی کاشان  با فرصت شغلی ۳ و سرمایه ۴۲۰ میلیون تومان از جمله این طرح ها می باشد.

گفتنی است؛  شهرستان  آران و بیدگل با ۱ طرح تعاونی  معلولین سوره آران و بیدگل با فرصت شغلی ۲۵ و سرمایه گذاری ۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان  می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه