English

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تربت حیدریه:

تربت حیدریه از ابتدای سال، ۴۴ میلیون لیتر بنزین صرفه جوئی کرد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تربت حیدریه بیان کرد: با استفاده مردم از سی. ان. جی به عنوان سوخت جایگزین این امر محقق شد و در پنج ماه ابتدای امسال بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر فرآورده گاز طبیعی در حوزه عملیاتی منطقه توزیع شد.

تربت حیدریه از ابتدای سال، ۴۴ میلیون لیتر بنزین صرفه جوئی کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد بلندی؛ مدیر شرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه در خبری اظهار داشت: به رغم افزایش ۱۶ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در پنج ماه ابتدای امسال، شاهد صرفه جویی حدود ۴۴ میلیون لیتر بنزین در این منطقه بودیم.

بلندی متذکر شد: این امر با استفاده مردم از سی. ان. جی به عنوان سوخت جایگزین، محقق شد و در پنج ماه ابتدای امسال بیش از ۳۷۳ میلیون لیتر فرآورده از طریق ۱۴۳ نازل فعال در ۳۳ جایگاه سوخت گاز طبیعی در حوزه عملیاتی منطقه توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی، تاکنون در حوزه عملیاتی منطقه تربت‌حیدریه، سه هزار و ۴۰۴ دستگاه خودرو به صورت رایگان دوگانه سوز شده که سهم بسزایی در بهینه سازی مصرف سوخت و حفظ محیط زیست ایفا کرده است.

وی تاکید کرد: توسعه و ساخت جایگاه‌های سی. ان. جی بسیار مهم است و ساخت و بهره برداری جایگاه تک منظوره کوهسرخ کاشمر از دیگر اقدامات موثر برای بهینه سازی مصرف سوخت و حفظ محیط زیست است.

بلندی تصریح کرد: این موضوع سهم عمده‌ای نیز در کاهش مصرف بنزین داشت و افزایش شش درصدی سی. ان. جی در شهرستان کاشمر بیانگر این مهم است و این شرکت یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، از سال ۱۳۳۹ شمسی به خط لوله سراسری متصل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه