English

جواد بلندی:

افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه بیان کرد: طی سه ماهه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی داشته ایم.

افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد بلندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع شد.

بلندی در ادامه این خبر اضافه کرد: در مدت یاد شده با وجود افزایش ۱۵ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی، سوخت مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف مصرف، برابر سهمیه تخصیص یافته تامین و توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه تصریح کرد: طی سه ماهه نخست امسال با وجود افزایش هفت درصدی مصرف در بخش‌های حمل و نقل و صنایع و نیز افزایش ۳۳ درصدی مصرف در بخش کشاورزی داشته ایم.

وی متذکر شد: با تلاش همکاران و دست‌اندرکاران حوزه سوخت‌رسانی، سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان برابر درخواست‌های ثبتی در سامانه درخواست فراورده های نفتی(سدف) و نیز سهمیه تخصیصی در کارت هوشمند سوخت توزیع شد.

بلندی افزود: همچنین در مدت یاد شده مصرف گاز طبیعی   (CNG)در این منطقه با افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال همراه بود که موجب صرفه‌جویی در مصرف بیش از ۲۵ میلیون لیتر بنزین در شهرستان‌های تحت پوشش این منطقه‌ شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه تاکید کرد: بخشی از این کاهش مصرف به دلیل دوگانه سوز کردن خودروها توسط این شرکت است و تاکنون ۲ هزار و ۳۹۸ دستگاه خودرو دوگانه سوز شده‌ است که ۱۵۴ دستگاه از این تعداد مربوط به امسال است.

وی یادآور شد: طی سه ماهه نخست امسال مصرف نفت‌کوره ۷۱ درصد کاهش و در مقابل مصرف نفت سفید سه درصد و مصرف نفت گاز ۱۰ درصد افزایش داشت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

بلندی در خاتمه خاطرنشان کرد: منطقه تربت‌حیدریه دارای ۶۳ جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۵۰ فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ جایگاه فعال عرضه سی. ان.جی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه