English

سردار اسماعیلی خبر داد:

توزیع ۲۳۱ میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای CNG در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تحویل بیش از 231 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاههای سوخت CNG استان در سال گذشته خبر داد.

توزیع 231 میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای CNG در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به توزیع 231 میلیون متر مکعب گاز به جایگاههای CNG استان گفت: از این میزان گاز تحویلی، بیش از 210 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاههای داخل شهری و بیش از 21 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاههای بین راهی می باشد.

وی به نقش بارز گاز طبیعی در کاهش آلودگی های هوا تاکید کرد و گفت: رویکرد دولت در جایگزینی گاز طبیعی به جای سوختهای فسیلی در صنعت حمل و نقل قطعا علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی فواید متعددی را برای کشور به همراه داشته است که کاهش واردات بنزین، کاهش هزینه های دولت در بخش حمل و نقل و ... نمونه ای از این فواید این طرح می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 69 جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد 23 جایگاه دو منظوره و 46 جایگاه تک منظوره بوده و تعداد 26 جایگاه در سطح شهر اردبیل و 43 جایگاه در سایر نقاط استان فعال هستند که با توجه به تعداد جایگاه های سوخت در استان، در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودروها در حال حاضر مشکلی وجود نداشته و دسترسی به جایگاههای سوخت CNG در اقصی نقاط استان به سهولت امکانپذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه