English

سردار اسماعیلی خبر داد:

مصرف ۱۱ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال میزان مصرف گاز طبیعی استان به رکورد بی‌سابقه ۱۱ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

مصرف 11 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در جریان بازدید از گازرسانی به روستاها گفت: این میزان مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته با رشد چشمگیری مواجه بوده که لازم است همشهریان نسبت به رعایت الگوهای مصرف بیش از پیش دقت کنند.

وی با دعوت از مشترکان گاز طبیعی برای پیوستن به پویش یک درجه کمتر، ادامه داد: افراد با کاهش یک درجه‌ای دمای محیط، استفاده از پرده‌های ضخیم، پوشیدن لباس گرم و رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد) ضمن جلوگیری از هرگونه قطع جریان گاز طبیعی، شرکت گاز استان اردبیل را در ارایه خدمات به نقاط دور افتاده یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه تامین انرژی در بخش خانگی جزو اولویت‌های این شرکت برای گذر از زمستان امسال است، گفت: تلاش می‌شود تا به هیچ عنوان در حوزه صنایع قطعی نداشته باشیم اما توصیه می‌شود به سیستم سوخت جایگزین مجهز باشند تا در صورت افت فشار یا قطعی چرخه تولیدشان دچار مشکل نشود.

اسماعیلی ورود موج سرمای فراگیر و افزایش بی‌سابقه مصرف گاز را یادآور شد و گفت: هیچ گونه افزایش نرخی در قبوض مشترکان اعمال نشده است و بر اساس الگوی جدید قیمت گاز طبیعی برای مشترکان پر مصرف به صورت تصاعدی محاسبه می‌شود؛ اما مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمایند، هیچگونه افزایش قیمتی نخواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی