English

سردار اسماعیلی خبر داد:

بهره مندی ۹۶ درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: 96 درصد از خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

بهره مندی 96 درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاها در شهرستان خلخال گفت: از کل روستاهای استان تعداد یک هزار و 427 روستا که معادل 96 درصد از خانوار روستایی استان را شامل می شوند از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با اتمام گازرسانی و بهره برداری از 77 روستای دیگر نیز در آینده نزدیک میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت گازرسانی در مناطق شهری استان گفت: همه شهرهای استان اردبیل به شبکه گاز سراسری متصل و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه تعداد 55 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و 10 هزار و 552 اشتراک جدید در نقاط مختلف شهری و روستایی به مشترکان گاز استان افزوده شده است.

اسماعیلی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و با بهره برداری از 10 روستای دیگر این شهرستان تا پایان امسال تعداد روستا‌های برخوردار از گاز در این شهرستان به 102 روستا خواهد رسید و کار اجرایی و مطالعه چندین روستای دیگر در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است استان اردبیل طی سالهای اخیر با جهش در توسعه شبکه های گازرسانی به عنوان یکی از استانهای مطرح در حوزه گازرسانی به روستاها واقع شده و در زمره استانهای سبز قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه