English

فرمانده انتظامی نیشابور:

شناسایی و دستگیری سارقین وسائط نقلیه در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: از سوی متهمان ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

شناسایی و دستگیری سارقین وسائط نقلیه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی؛ فرمانده انتظامی نیشابور در خبری اعلام کرد: ۳ متهم به سرقت خودرو و موتورسیکلت در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی در ادامه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران گشت کلانتری ۱۱ طالقانی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند که با استعلام از مرکز ۱۱۰ مشخص شد خودرو سرقتی می‌باشد.

فرمانده انتظامی نیشابور متذکر شد: ماموران با سرعت عمل خود خودرو مورد نظر را متوقف و متهم را نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و وی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت خودرو پراید اعتراف کرد که همین موضوع سرنخی برای شناسایی دیگر متهمان به سرقت خودرو شد.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات ماموران انتظامی ۲ متهم به سرقت دیگر را نیز دستگیر کردند و با اعتراف متهمان، ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر با کمک گشت یگان امداد کشف شد.

سرهنگ احمدی در خاتمه این خبر اضافه کرد و گفت: همچنین از سوی متهمان ۳ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر جرایم احتمالی دیگر ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه