English

فرماندار ششتمد:

افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان ششتمد در هفته دولت

فرماندار ششتمد بیان کرد: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی اجرا شده که اهالی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار شده اند.

افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان ششتمد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین ایثارگر؛ فرماندار ششتمد عنوان کرد: همزمان با هفته دولت چندین طرح عمرانی و خدماتی به ارزش ۵۹۸ میلیارد ریال در شهرستان ششتمد خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

ایثارگر در ادامه افزود: این طرح ها در بخش های مختلف عمرانی ، خدماتی، صنعتی و کشاورزی اجرا شده که اهالی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از مزایای آن برخوردار شده اند.

فرماندار ششتمد متذکر شد: در حوزه بهداشت و درمان مرکز خدمات جامع سلامت روستای البلاغ با مساحت ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

وی تصریح کرد: ۱۴ طرح نیز در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال به ثمر نشست و چند طرح کشاورزی شامل کانال انتقال آب، مرمت و احیای قنوات با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال اجرا شد.

فرماندار ششتمد اضافه کرد: بهره برداری از ساختمان شهرداری ششتمد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، آموزشگاه سه کلاسه روستای "سبه" با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، طرح های اشتغال و خودکفایی و طرح مقاوم سازی مسکن با اعتبار۳۴۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های به ثمر نشسته بوده است.

ایثارگر یادآور شد: همچنین برای ارائه خدمات و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت و پیگیری رفع مشکلات مردم، میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسوولان در مرکز شهرستان ششتمد و ۱۳ روستای آن برپا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه