English

فرماندار سرخس:

لغو حرکت قطار مشهد_سرخس و آماده باش در جاده های درگز

فرماندار سرخس بیان کرد: لغو حرکت قطار مسافری سرخس – مشهد به دلیل هجوم ریزگردها و بارش باران در محورهای درگز سبب لغزندگی این محورها شده است و اکنون در محورهای درگز، تیوان و کپکان این شهرستان شاهد بارش باران هستیم.

لغو حرکت قطار مشهد_سرخس و آماده باش در جاده های درگز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده؛ فرماندار سرخس در خبری اطلاع داد: لغو حرکت قطار مسافری سرخس – مشهد به دلیل هجوم ریزگردها از برنامه امروز پایانه ریلی سرخس.

نوری‌زاده افزود: به دلیل هجوم ریزگردها قطار مسافربری ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه مشهد-سرخس به دلیل شرایط توفانی و دید ناکافی مسیر از برنامه حذف شد و براساس اعلام  پایانه ریلی سرخس  حرکت قطار سرخس به مشهد فردا صبح ساعت ۵ و ۵ دقیقه نیز انجام نخواهد شد.

فرماندار سرخس اضافه کرد: قطار مسافربری سرخس برای فردا، ظهر یکشنبه طبق برنامه از مشهد عازم سرخس می‌شود و متاسفانه این چندمین بار از اوایل تابستان است که قطار مسافربری مشهد- سرخس و برعکس، به دلیل هجوم ریزگردها لغو می‌شود.

نوری زاده متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون هشت مرتبه مسیر ریلی و جاده‌ای مشهد-سرخس بر اثر توفان شن، وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی مسدود شد.

هاشم بهمنیار؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز نیز در خبری اعلام کرد: بارش باران در محورهای درگز سبب لغزندگی این محورها شده است و اکنون در محورهای درگز، تیوان و کپکان این شهرستان شاهد بارش باران هستیم.

بهمنیار همچنین تاکید کرد: پدیده ریزگردها را فقط در ساعت ۱۰ صبح امروز ۴ شهریور در محور درگز داشته‌ایم و اکنون فقط بارش باران را در برخی محورهای این شهرستان شاهد هستیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز ابرازداشت: هرچند بارش‌ها به گونه‌ای نیست که بخواهد برای رانندگان موجب بروز مشکل شود، اما نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با حضور در محورها در آماده‌باش کامل هستند.

بهمنیار خاطرنشان کرد: بارش باران در محورهای درگز سبب لغزندگی این محورها شده است و در همین خصوص از رانندگان خواست با توجه به بارش باران ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه