English

ابراهیم نصری:

لغزندگی جاده های خراسان رضوی به علت بارش باران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد که طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری به طور متناوب بر حجم بارش‌ها افزوده خواهد شد.

لغزندگی جاده های خراسان رضوی به علت بارش باران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش باران در برخی جاده‌های شمالی استان موجب لغزندگی سطح این مسیرها شده است.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون بارش باران در راه های ارتباطی چناران - قوچان و همچنین در جاده های شهرستان داورزن گزارش شده که بر این اساس سطح جاده ها در این مناطق لغزنده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: وی با بیان اینکه آسمان دیگر مناطق استان نیز ابری و نیمه ابری گزارش شده است، گفت: هم اینک همه جاده های استان باز است و تردد در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد که طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری به طور متناوب بر حجم بارش‌ها افزوده خواهد شد.

نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: علاوه بر کاهش محسوس دما، احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب در نواحی مستعد وقوع سیلاب نیز وجود دارد که در مدت فعالیت این سامانه، وزش باد هم در سطح استان شدید و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه