English

فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب و با شدت و ضعف تا روز جمعه به کار خود ادامه دهد.

فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارش‌های رگباری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: فعالیت سامانه ناپایدار جوی در استان و بر همین اساس امروز همچنان احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی نواحی استان وجود دارد.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب و با شدت و ضعف تا روز جمعه به کار خود ادامه دهد و در این مدت وزش باد به خصوص فردا، در نوار شرقی، مناطق بادخیز و به ویژه نیمه جنوبی همراه  با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا ، کاهش دید و احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: دمای هوا نیز طی این مدت روند افزایشی دارد به طوری که امروز و در شهرستان مشهد شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دما هستیم و دمای هوا در گرمترین ساعات امروز در مشهد به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی یادآور شد:  با توجه به بارش‌های شب گذشته در سطح استان خراسان رضوی، بیشترین مقدار بارش باران با حدود ۹ میلیمتر از شهر درگز و بیشترین بارش برف با ارتفاع ۲ سانتیمتر برف در قوچان رخ داد.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: شهرستان قوچان با دمای هوای ۲ درجه زیر صفر و تایباد با دمای هوای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند و بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار و فریمان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه