English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

ثبت بیشترین بارش باران خراسان رضوی در مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پس از مشهد، شهرستان های قوچان، فریمان، درگز، گلمکان و چناران میزبان بیشترین بارندگی ها در خراسان رضوی بوده اند.

ثبت بیشترین بارش باران خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: در شبانه روز گذشته در هفت ایستگاه هواشناسی استان، بارش باران به ثبت رسید که کلانشهر مشهد با ۶ و نیم میلیمتر، بیشترین میزان را داشته است.

رضایی پور در ادامه این اطلاع رسانی متذکرشد: این میزان، میانگین بارش در ۹ نقطه جداگانه مشهد است که منطقه پنج با هفت و نیم میلیمتر بیشترین بارش منطقه ای در کلانشهر مشهد را داشته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: پس از مشهد، شهرستان های قوچان، فریمان، درگز، گلمکان و چناران میزبان بیشترین بارندگی ها در خراسان رضوی بوده اند.

وی تصریح کرد: وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در استان است که این پدیده در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود و به لحاظ دمایی، خراسان رضوی تا پایان هفته تغییر خاصی نخواهد داشت.

رضایی پور افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۶ و بردسکن با ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۴ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه