English

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

کشف و ضبط حدود ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۲۲۵ کیلوگرم تریاک طی ۳ عملیات جداگانه در داخل و خارج از استان در مسیر قاچاق این مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط حدود ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرتیپ محمد کاظم تقوی؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۲۲۵ کیلوگرم تریاک طی ۳ عملیات جداگانه در داخل و خارج از استان در مسیر قاچاق این مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرتیپ تقوی در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: پس از ردزنی های اطلاعاتی، محموله مواد مخدر شامل ۱۰۳ کیلو و ۵۰۰ گرم از یک دستگاه تریلی در مسیر مشهد کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در عملیات دیگری با توقیف یک دستگاه خودرو سواری ساینا در ورودی استان خراسان رضوی، سه متهم دستگیر شدند و ۱۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک بدین طریق کشف شد.

وی با اشاره به عملیاتهای خارج از استان اظهار داشت: همچنین در عملیاتی خارج از استان، تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی محموله مواد مخدر را ردزنی کردند.

سرتیپ تقوی در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: در این عملیات ضربتی پلیس با توقیف خودروی پژو ۴۰۵ در شهرستان ساری و دستگیری ۲ قاچاقچی ، ۱۰۵ کیلو تریاک را کشف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه