English

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

خط تقویتی انتقال گاز تربت‌جام مسیرسازی شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: مجری این طرح، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است و خط انتقال گاز صالح آباد به تربت جام به صورت مستقیم از پالایشگاه خانگیران، متصل خواهد شد و امیدواریم تا قبل از زمستان به پایان برسد.

خط تقویتی انتقال گاز تربت‌جام مسیرسازی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری؛ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اظهارداشت: مسیرسازی خط لوله تقویتی انتقال گاز به تربت‌جام به طور کامل به پایان رسیده و خرید لوله نیز انجام شده است.

حسن افتخاری گفت: این طرح به طول ۷۳ کیلومتر هم اینک در مرحله عایقکاری و حمل لوله برای جوشکاری است همچنین شرکت گاز خراسان رضوی به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی خدمت رسانی می‌کند.

وی تاکید کرد: مجری این طرح، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است و خط انتقال گاز صالح آباد به تربت جام به صورت مستقیم از پالایشگاه خانگیران، متصل خواهد شد و امیدواریم تا قبل از زمستان به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین در ادامه متذکر شد: در طرح انتقال مستقیم گاز از پالایشگاه خانگیران قُطر لوله ۱۶ اینچ و هزینه آن هشت هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

افتخاری یادآور شد: شهرستان مرزی تربت‌جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت تلفیقی شیعه و سنی در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و از شرق با کشور افغانستان هم مرز است و گاز ۱۷ هزار مشترک از ۹۰ هزار مشترک گاز این شهرستان در سرمای بی سابقه اواخر دی ماه پارسال به مدت ۲ تا سه روز دچار مشکل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه