English

یعقوبعلی نظری خبر داد؛

تاخیر سه ماهه در عملیات آغاز احداث خط جدید انتقال گاز به مشهد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حفظ خدمت رسانی مطلوب به مردم از نظر تامین و انتقال گاز به وسیله شبکه های انتقال و احیانا خط انتقال جدید گاز باید مورد توجه قرار گیرد.

تاخیر سه ماهه در عملیات آغاز احداث خط جدید انتقال گاز به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: عملیات آغاز احداث خط جدید انتقال گاز به مشهد با تاخیر سه ماهه رو به رو شده و این میزان تاخیر در اجرای طرح قابل قبول نیست و اگر مشکلی در خصوص این طرح وجود دارد اعلام شود تا پیگیری لازم با تهران و وزارتخانه های مرتبط انجام شود.

نظری این سخنان را در بازدید از شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد و افزود: با عنایت به بهبود روابط با ترکمنستان و بحث سواپ گاز با این کشور، باید از طرح ذخیره سازی گاز در منطقه سرخس و آغاز احداث خط انتقال جدید گاز به مشهد اطمینان حاصل شود تا تامین گاز مشهد در بخش صنعت و خانگی در آینده با مشکل مواجه نشود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: توزیع گاز در زمستان ۱۴۰۰ به خوبی مدیریت شد و لازم است از هم اکنون اقدامات لازم برای زمستان ۱۴۰۱ برای تامین گاز پایدار صورت گیرد.

وی متذکر شد: عدم پاسخگویی یا بد پاسخگویی به مردم، موجب ایجاد نارضایتی می شود و باید با کار گروهی، کاهش تعداد و زمان مراجعه مردم برای رفع مشکلات، به عنوان شاخصه های پاسخگویی، مد نظر مسوولان شرکت گاز قرار گیرد.

نظری ادامه داد: در بخش گاز، حفظ خدمت رسانی مطلوب به مردم از نظر تامین و انتقال گاز به وسیله شبکه های انتقال و احیانا خط انتقال جدید گاز باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به بررسی صورت گرفته ۹۹ درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که با اتصال شهر باجگیران همه شهرهای استان گازدار خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ۳۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان فاقد گاز هستند و تقریبا از ابتدای انقلاب که جهاد سازندگی شروع به خدمت کرد هنوز هم نمی توان گفت خدمت رسانی به روستاها تکمیل شده است لذا اراده مدیریت استان تکمیل ۱۴ خدمت عمده مانند آب، راه، برق و گاز به مناطق روستایی است.

وی همچنین اضافه کرد: برخی محورهای خدمات رسانی مثل جاده پرهزینه است و تکمیل آن مدت بیشتری طول می کشد اما گازرسانی به روستاهای هدف باید در مدت اعلام شده تکمیل شود بنای کار بر این باشد که تا هفته دولت عملیات اجرایی این طرحها آغاز شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: ارائه خدمت محوری به ۱۴مورد از روستائیان استان داشته ایم و در صورت تکمیل خدمات یاد شده می توان موضوع مهاجرت معکوس روستائیان به روستاها را به صورت دعوت عام مطرح کرد.

نظری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: مردم باید اراده مسوولان برای انجام خدمات را حس کنند که با اقدام در حوزه گازرسانی به روستاها می توان امیدواری را در مردم زنده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه