English

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

بیشترین میزان مصرف گاز خراسان رضوی در بخش نیروگاهی است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین میزان مصرف گاز خراسان رضوی به غیر از زمستان، در بخش نیروگاهی و برای تولید برق مصرف می‌شود و روند گازرسانی در ایام اوج مصرف برق افزایشی است.

بیشترین میزان مصرف گاز خراسان رضوی در بخش نیروگاهی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری؛ مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بهار امسال یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های برق خراسان رضوی تحویل داده شد که نسبت به مدت مشابه پارسال نشانگر افزایش چهار و نیم درصدی است.

افتخاری در ادامه این اطلاع رسانی افزود: بیشترین میزان مصرف گاز خراسان رضوی به غیر از زمستان، در بخش نیروگاهی و برای تولید برق مصرف می‌شود و روند گازرسانی به نیروگاه‌های تولید برق استان به ویژه در ایام اوج مصرف برق به نحو قابل ملاحظه‌ای روندی افزایشی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در بهار امسال به طور متوسط روزانه ۱۲ میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاه‌های خراسان رضوی شد که این رقم معادل مصرف گاز ماهیانه چند استان کشور است.

 وی تصریح کرد: کارکنان واحد‌های تابعه شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز در خراسان رضوی در شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز شرق، پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد، منطقه چهار عملیات انتقال گاز و شرکت گاز با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "مهار تورم؛ رشد تولید" نام‌گذاری شده است در زمینه تامین حداکثری گاز مصرفی نیروگاه‌های تولید برق خراسان می‌کوشند.

 افتخاری در خاتمه گفت: از مصرف کنندگان عمده و شهروندان درخواست می‌کنیم با مدیریت درست مصرف، رعایت الگو‌ها و روش‌های بهینه سازی گاز طبیعی و انرژی، زمینه خدمت رسانی بهتر و مستمر در بخش‌های مختلف را فراهم آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه