English

ناظر گمرکات خراسان رضوی:

صادرات ۳۳۰ هزار کیلوگرم شیرخشک به کشورهای افغانستان و عراق

ناظر گمرکات خراسان رضوی بیان کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد در وزن و ۶۴ درصد در ارزش افزایش داشته است و عمده کشورهای مقصد صادراتی پاکستان، افغانستان، عراق، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان بوده‌اند.

صادرات ۳۳۰ هزار کیلوگرم شیرخشک به کشورهای افغانستان و عراق

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد جعفری؛ ناظر گمرکات خراسان رضوی در خبر اظهار داشت: در ۴ ماهه سال جاری از استان خراسان رضوی ۳۳۰ هزار کیلوگرم شیرخشک اطفال به کشورهای افغانستان و عراق صادر شده است.

جعفری افزود: درخصوص میزان صادرات شیرخشک صنعتی از گاو از استان خراسان رضوی طی ۴ ماهه امسال نیز از ابتدای امسال ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم شیرخشک به ارزش ۷ میلیون و ۷۷۶ هزار و ۸۰۱ دلار از گمرکات استان صادرات داشته‌ایم.

ناظر گمرکات خراسان رضوی متذکر شد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد در وزن و ۶۴ درصد در ارزش افزایش داشته است و عمده کشورهای مقصد صادراتی پاکستان، افغانستان، عراق، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان بوده‌اند.

وی تاکید کرد: انجام رویه صادرات این کالا توسط واحدهای تولیدی نیاز به مجوز سازمان غذا و دارو دارد و در ۴ ماهه امسال ۳۳۰ هزار کیلوگرم شیرخشک اطفال به ارزش ۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۶۷۱ دلار صادرشده است.

جعفری ابرازداشت: این صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته در وزن ۲۲ درصد و در ارزش ۴۰ درصد افزایش داشته است و این کالا در ۴ ماهه امسال به کشورهای افغانستان و عراق صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه