English

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی:

جایگزینی پساب بجای آب شرب در فضای سبز گلبهار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بیان کرد: در گام نخست ۵ لیتر برثانیه از پساب تصفیه خانه پیشرفته گلبهار در اختیار شهرداری قرار گرفت و ۱۶۰ انشعاب متعلق به شهرداری است.

جایگزینی پساب بجای آب شرب در فضای سبز گلبهار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امامی؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آغاز طرح جایگزین پساب به جای آب شرب در فضای سبز شهر گلبهار.

امامی در ادامه این خبر اضافه کرد: در گام نخست ۵ لیتر برثانیه از پساب تصفیه خانه پیشرفته گلبهار در اختیار شهرداری قرار گرفت و ۱۶۰ انشعاب متعلق به شهرداری است و کمبود آب در این شهر در حدود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید آب در گلبهار با احتساب تامین بخشی از منابع در اختیار آبفا مشهد ۳۲۰ لیتر بر ثانیه است.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت آب و فاضلاب تامین، توزیع و انتقال آب و همچنین جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب و همچنین ممنوعیت دشت گلبهار به دلیل افت شدید سفره های آب زیر زمینی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ابرازداشت: چهار حلقه چاه برای تأمین و جبران بخشی از کسری آب شهرستان گلبهارحفر شده که در مرحله دریافت مجوز بهره برداری از آب منطقه ای است.

امامی خاطرنشان کرد: نگرانی از کاهش شدید بارش ها در سال آبی جاری در مقایسه با سال قبل و متوسط بلند مدت، بر همکاری و همیاری مشترکان با آب و فاضلاب برای گذر از تابستان امسال و پیک مصرف همچون سال های قبل تأکید داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه