English

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد:

کشف بیش از نیم تن حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: : مأموران اداره عملیات ویژه در ۳ عملیات مجزا ۴ عضو این باند را دستگیر و در بازرسی ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر توهم زا از نوع حشیش را کشف کردند.

کشف بیش از نیم تن حشیش در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: با کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده اعضای یک باند ۴ نفره قاچاق و توزیع مواد مخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

سرهنگ نگهبان در ادامه این خبر اظهارداشت: در تحقیقات فنی ماموران انتظامی مشخص شد اعضای این باند به صورت عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر در سطح شهر مشهد فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد متذکرشد: مأموران اداره عملیات ویژه پس از چندین شبانه روز کنترل نامحسوس سرانجام روز گذشته با کسب مجوزهای لازم قضائی در ۳ عملیات مجزا ۴ عضو این باند را در یکی از روستاهای محدوده شمال شهر مشهد دستگیر و در بازرسی از ۳ مخفیگاه آنان ۵۴۰ کیلوگرم مواد مخدر توهم زا از نوع حشیش کشف کردند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: اعضای این باند به مقام قضایی معرفی شدند و بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق آن و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه