English

فرمانده انتظامی مشهد:

کشف ۲۶۹ بسته حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این عملیات ضربتی پلیس ضمن دستگیری این متهم در بازرسی از مخفیگاهش ۲۶۹ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۸۱۲ گرم و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کرد.

کشف ۲۶۹ بسته حشیش از یک قاچاقچی مواد مخدر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اطلاع داد: ۲۶۹ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۸۱۲ گرم و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد از یک سوداگر مرگ در مشهد کشف شد.

سرهنگ نگهبان در ادامه این خبر اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر توسط مردی سودجو در هسته مرکزی شهر مشهد، ماموران کلانتری خیابان شیرازی موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران کلانتری شیرازی پس از چند روز تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان پنجتن شناسایی و پس از اطمینان از نگهداری مواد مخدر توسط این فرد، با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی متذکر شد: در این عملیات ضربتی پلیس ضمن دستگیری این متهم در بازرسی از مخفیگاهش ۲۶۹ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۸۱۲ گرم و مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد همچنین تاکید کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم اعتیاد وظیفه ای همگانی است و از شهروندان درخواست می شود ضمن نظارت مستمر بر رفتار فرزندان خود در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه