English

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی:

برگزاری گردهمایی تشکل‌های مردمی خراسان رضوی در مشهد

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با فرارسیدن هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و دستاوردهای دولت مردمی در بسترسازی مشارکت‌های مردمی در حل مسائل فرهنگی و اجتماعی همایش استانی تشکل‌های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

برگزاری گردهمایی تشکل‌های مردمی خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام عماد دخانی؛ مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: برگزاری همایش هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در ۲۵ مرداد با حضور رئیس سازمان اجتماعی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی.

حجت الاسلام دخانی در ادامه اضافه کرد: همزمان با فرارسیدن هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و دستاوردهای دولت مردمی در بسترسازی مشارکت‌های مردمی در حل مسائل فرهنگی و اجتماعی همایش استانی تشکل‌های مردم نهاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی افزود: این همایش با مشارکت تشکل‌های استان و شهرستان‌ها با حضور عباسی، معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور، استاندار خراسان رضوی و معاونین و فرمانداران شهرستان‌ها در روز ۲۵ مرداد در تالار شهر مشهد از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام دخانی در خاتمه متذکرشد: در این گردهمایی تفاهم نامه‌ای نیز بین شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در خصوص ارائه خدمات تشکلی به امضا خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه