English

استاندار مازندران خبر داد؛

راه اندازی دفتر غرب استانداری، با هدف تسهیل در دیدار مردم منطقه با مدیران

استاندار مازندران با اشاره این که با حضور مدیران استانی و محلی در این دفتر یک انسجام خوبی میان مردم ایجاد شد و آن توقع و انتظارات بحقی که از مسئولان استانی داشتند، برآورده شد، گفت: دفتر غرب استانداری، با هدف تسهیل در دیدار مردم منطقه با مدیران و تسریع در روند بررسی و حل مشکلات آنان راه اندازی شده است.‎

راه اندازی دفتر غرب استانداری، با هدف تسهیل در دیدار مردم منطقه با مدیران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه ملاقات مردمی در دفتر غرب استانداری در نوشهر با بیان اینکه‌ دفتر نمایندگی غرب استانداری مازندران با هدف تسریع در روند بررسی درخواست های مردم در مدت زمان کوتاه و جلوگیری از تردد آنان به مرکز استان از لحاظ اداری راه اندازی شده است، اظهار داشت: این دفتر در حقیقت با این رویکرد که مسئولان برای تحقق مطالبات مردم به آنان مراجعه داشته باشند، شکل گرفته است.

وی ادامه داد: مشکلات مردم از گذشته تا حدودی رسوب پیدا کرده بود و ضرورت داشت تا رسیدگی به آن ها سرعت پیدا کند.

استاندار مازندران گفت: با حضور مدیران استانی و محلی در این دفتر یک انسجام خوبی میان مردم ایجاد شد و آن توقع و انتظارات بحقی که از مسئولان استانی داشتند به نوعی برآورده شد.

وی یادآور شد: مهم ترین ویژگی این دیدار آن است که مسئولان استانی هفتگی روزهای سه شنبه حضور پیدا می کنند و بدون واسطه مردم با آنان ارتباط برقرار می کنند و مدیران استانی هم با ریز مشکلات مردم آشنا می شوند.

حسینی پور با اشاره به بازنگری در طرحهای هادی، انشعابات آب، برق و گاز، افزود: با توجه به افزایش جمعیت، سال ها طرح های هادی در نقاط روستایی اصلاح و بازنگری نشده که باید در این حوزه اقدام شود.

وی بیان داشت: امروز نوع نگاه مدیران و کارگزاران این دولت مردمی انسجام بخشی و سیاست گذاری برای مازندران واحد، یکپارچه و بزرگ است.

استاندار مازندران عنوان داشت: بررسی ها نشان داد که در گذشته انسجامی که میان مردم وجود داشته رضایت بخش نبوده که با راه اندازی دفتر این رضایت مندی حاصل شد.

وی با بیان آنکه راه اندازی این دفتر فقط منحصر به ملاقات عمومی مدیران با مردم نیست، تصریح کرد: برنامه ریزی شده نشست های تخصصی دیگری هم در این مکان انجام گیرد به عنوان مثال تشکیل برخی از کمیسیون ها که مربوط به غرب استان است در همین مکان شکل گیرد و طرحها هم در اینجا مصوب شود.

حسینی پور افزود: به نظر می رسد راه اندازی این دفتر طرح تحول منطقه غرب مازندران را به همراه دارد و مصوبات و تسهیلاتی که در این منطقه مصوب می شود آینده خوبی را برای غرب مازندران رقم خواهد زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه