English

معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدارس و هنرستان‌های جوار واحدهای صنعتی در مناطق آزاد توسعه می‌ یابد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال مدارس و هنرستان‌های جوار واحدهای صنعتی و کارآفرین در مناطق آزاد توسعه می‌یابد.

مدارس و هنرستان‌های جوار واحدهای صنعتی در مناطق آزاد توسعه می‌ یابد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد محمود زاده در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس اظهار داشت:امسال مدارس و هنرستان‌های جوار واحدهای صنعتی و کارآفرین در مناطق آزاد توسعه می‌یابد.

وی افزود: این مدارس به منظور توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، مهارت‌های کارآفرینی و کسب و کار‌های نوپا و مولد توسعه می‌یابد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برابر سیاست‌های کیفیت بخشی و ارتقای خدمات شفاف، کیفی، کارآمد و پیاده سازی آیین نامه استقرار، فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی فاقد استاندارد‌های لازم منع خواهد شد.

محمود زاده یادآور شد: از آن جایی که از اهداف دولت مردمی ، تسهیل خدمت رسانی شفاف، کارآمد و پاسخگو به مردم و انجام کار جهادی است با هدف طراحی و استقرار نظام مدارس شیشه‌ای در مدارس غیردولتی مصوب شد مدارس غیردولتی در فصل ثبت نام برای سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از الگوی اصلی شهریه که با هماهنگی و موافقت شورای موسسان تعیین و جهت اطلاع رسانی و نصب در مدارس ابلاغ خواهد شد، پیروی کنند

 در این جلسه مقرر شد با مشارکت منطقه آزاد ارس و آموزش و پرورش همزمان با هفته معلم در اردیبهشت امسال خشت گذاری آغاز احداث یک باب سالن ورزشی چندمنظوره انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه