English

داداش زاده:

هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار می شود/برگزاری تور رایگان ارس گردی در ایام نوروز

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد ارس گفت: از هفتم تا دهم فروردین ماه ارس میزبان هنرمندان و بازیگران عرصه تئاتر خواهد بود تا هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس در این ایام برای ارسوندان و گردشگران به این منطقه به اجرا درآید.

هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزار می شود/برگزاری تور رایگان ارس گردی در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یوسف داداش زاده با بیان اینکه  امسال با توجه به واکسیناسیون گسترده و کمتر شدن آمار همه گیری ویروس کرونا، و قرارگیری شهرستان جلفا در وضعیت زرد کرونایی، زمینه و بستر لازم برای شادمانی و نشاط مردم و برگزاری برنامه ها و جشنواره های مختلف در منطقه فراهم است اظهار داشت: مسافران و ارسوندان پروتکل‌های بهداشتی را به نحوی رعایت و اجرا کنند که سلامت مردم به خطر نیفتد و بتوانیم در سال جدید میزبان خوبی برای میهمانان ارس باشیم.

وی با تشریح بخشی از برنامه‌های نوروزی این منطقه گفت: اجرای برنامه موسیقی عاشقی و آیین های نوروزی به صورت سیار و همچنین برگزاری نمایشگاه "صنایع دستی" با حضور هنرمندان و نمایش صنایع دستی و سوغاتی های منطقه و جشنواره عشایری در سایت قایقرانی بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای ایام نوروز می باشد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پس از لغو ۲ ساله سفرهای نوروزی به علت ویروس کرونا در کشور، تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در این منطقه فراهم شده است.

وی برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی، پینت بال ارس، پارکور و اجرای حرکات نمایشی اسکیت و همچنین تور ارس گردی رایگان در ایام نوروز را بخش دیگری از برنامه های تدارک دیده شده برای ایام نوروز عنوان کرد و افزود: جشنواره ورزشی و تفریحی کودکان از جمله رالی ماشین های شارژی، ماهیگیری در استخر پارک کوهستان، دارت، طناب کشی و اجرای نمایش سیار عروسکی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایجاد اوقات شاد و مفرح کودکان در ایام نوروز می باشد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اشاره به آماده سازی نمازخانه های سطح شهر و پارکها و برگزاری نماز جماعت در ایام عید، گفت: برگزاری مسابقات عکس سفر به ارس و قرآن بخوان، جایزه بگیر، برگزاری برنامه های کوهنوردی و طبیعت گردی و همچنین مسابقات فوتسال و فوتبال در محدوده خداآفرین بخشی از مسابقات طراحی شده برای ایام نوروز می باشد.

 داداش زاده خاطرنشان کرد:  از هفتم تا دهم فروردین ماه نیز ارس میزبان هنرمندان و بازیگران عرصه تئاتر خواهد بود تا هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس در این ایام برای ارسوندان و گردشگران به این منطقه به اجرا درآید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه