English

عزت اله ضربی خبر داد:

فعالیت ۲۴ پایگاه هلال احمر در طرح نوروزی استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت 17 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی 7 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان خبر داد.

فعالیت 24 پایگاه هلال احمر در طرح نوروزی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغاز طرح نوروزی در مرکز فرماندهی انتظامی استان که با حضور دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر برگزار شد گفت: 13 پایگاه ثابت،4 پست موقت امدادی و 7 پست ایمنی و سلامت مسافرین تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده اند.

وی با بیان اینکه طرح های نوروزی به صورت ملی از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود، گفت: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی برای حادثه دیدگان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 180 نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، گفت: 50 دستگاه خودروی های امدادی نیز به کار گرفته شده است.

ضربی با اشاره به این که تیم های واکنش سریع، واحدهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت 24 ساعته در این طرح حضور دارند، گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی بوده و هموطنان می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی