English

عزت اله ضربی خبر داد:

آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات طرح نوروزی در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان برای ارائه خدمات طرح نوروزی در آمادگی کامل به سر می برد.

آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات طرح نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این جمعیت با تمام امکانات و تجهیزات آماده استقبال و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سطح استان اردبیل می باشد.

وی افزود: فعالیت داوطلبان، جوانان، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر ارزشمند و قابل تقدیر است و برای این عزیزان تعطیلات بی معنا بوده و به صورت شبانه روزی برای خدمت به هموطنان آماده هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه اعضای جوانان، داوطلبان، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان اردبیل حتی در تعطیلات نوروزی هم در خدمت مردم هستند، گفت: امسال نیز به مانند سال های گذشته طرح امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان اردبیل همانند سایر نقاط کشور اجرا می شود.

ضربی ‌با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی کارهای جمعیت هلال احمر بیشتر هم می شود گفت: زحمت کشان جمعیت هلال احمر به معنای واقعی کلمه خادم مردم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه