English

عزت اله ضربی خبر داد:

آغاز اجرای ۳ طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند در اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر این استان از 25 اسفند ماه با سه طرح نوروزی در خدمت مردم خواهد بود.

آغاز اجرای 3 طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این سه طرح نوروزی هلال احمر استان اردبیل از 25 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 1401 اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات نوروزی یکی از این طرح ها است، گفت: این طرح در 17 پایگاه امداد و نجات بین شهری و در جاده های مواصلاتی استان به صورت ثابت، موقت و کوهستان اجرا می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: حدود 150 نفر به صورت روزانه در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی استان اردبیل همکاری خواهند داشت که 43 دستگاه خودروی امدادی بکار گرفته و تیم های واکنش سریع، واحد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت 24 ساعته در این طرح حضور خواهند داشت.

ضربی دومین طرح را طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بیان کرد و گفت: در این طرح که بیست و دومین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی می باشد، 5 پست در شهرهای استان با هدف ارتقاء ایمنی و سلامت همنوعان و هموطنان در سفرهای نوروزی در کنار مسافرین گرامی فعال خواهد بود.

وی گفت: در این طرح 2 تیم سحاب با دوچرخه به صورت سیار با حضور جوانان عزیز در مناطق پررفت و آمد و مراکز تفریحی در خدمت مسافرین عزیز خواهند بود.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، برپایی فضای دوستدار کودک و ایستگاه های آموزش به ویژه آموزش های همگانی از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر برای آگاه سازی مردم است.

ضربی با اشاره به اجرای پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» گفت: در این پویش رانندگان با امضای میثاق نامه ای از نظر اخلاقی متعهد می شوند که در رانندگی موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه سومین طرح جمعیت هلال احمر، طرح هلال رحمت است، گفت: در این طرح جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان عمل می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: در این طرح جمعیت هلال احمر با استفاده از توان خیرین و داوطلبین عزیز بسته های معیشتی و غذایی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه