English

کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به عنوان یک مقصد خوب برای سفرهای نوروزی در کشور، آمادگی کامل میزبانی را دارد.

کرمانشاه آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، منوچهر فخری در مانور بزرگ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه در پارک شرقی کرمانشاه بااشاره به جایگاه گردشگری کرمانشاه در کشور، اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز مهد شجاعت، میهمان نوازی و پهلوان پروری بوده و با همین صفات خوب هم در ایران شهره شده است.

وی افزود: وجود این صفات در بین مردم کرمانشاه و از طرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و ... باعث شده تا هرساله از اقصی نقاط مختلف ایران و دنیا میزبان گردشگران زیادی باشیم.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: کرمانشاه از نظر جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی کمتر از اصفهان و شیراز و سایر شهرهای بزرگ کشور نیست و از این نظر هم همواره به عنوان یکی از مقاصد سفر مردم در ایام نوروز شناخته می شود، بگونه ای که سال گذشته از نظر آمار ورود گردشگران جزو استان های اول کشور بودیم.

وی به وجود جاذبه های طبیعی، آب و هوای مناسب، طبیعت چهارفصل، جاذبه های تاریخی فراوان و آداب و رسوم غنی مردم کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همه این جاذبه ها در کنار هم قرار گرفته اند تا کرمانشاه به عنوان یک مقصد خوب برای سفرهای نوروز در کشور شناخته شود.

فخری به آمادگی دستگاه های مختلف استان برای میزبانی از مسافرین نوروزی هم اشاره ای داشت و افزود: امسال هم اتفاقات خوبی در استان افتاده تا بتوانیم میزبانی خوبی را از گردشگران و مسافرین نوروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبق گزارش ها در حال حاضر حدود 80 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی استان پر شده که به نظر می رسد با استقبال خوبی که برای سفر به کرمانشاه شده، باید از ظرفیت اقامتی دیگر نهادها هم استفاده کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه شهرداری کرمانشاه باید شهر را برای حضور گردشگران مهیا کند، اظهار کرد: باید شهر را بگونه ای آراسته کنیم که نشان دهیم کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه