English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۴۰ امامزاده مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در 140 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران اجرا می‌شود.

اجرای طرح آرامش بهاری در 140 امامزاده مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اشاره به نزدیکی سال جدید و حضور مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز جاری در مازندران اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از اجرای طرح آرامش بهاری در 140 بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و افزود: این طرح همراه با برپایی خیمه‌های معرفت،  اعزام روحانیون و برنامه‌های فرهنگی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور 50 مبلغ اعزامی و 85 روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری، گفت: 40 خیمه معرفت در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری مازندران برپا می‌شود که فعالیت‌های فرهنگی در آن به اجرا در خواهد آمد.

وی از برگزاری مراسم لحظه تحویل سال‌نو در امامزادگان شاخص استان خبر داد و خاطرنشان ساخت: بقاع متبرکه استان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند و امیدواریم مردم نیز در جوار امامزادگان شئون اسلامی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه