English

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در روز میلاد حضرت علی (ع) در اصفهان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: کاوران‌های شادی امامزادگان استان اصفهان به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و با هدف ایجاد شور معنوی در شهرها و روستاها راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در روز میلاد حضرت علی (ع) در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،‌ حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به اینکه مراسم جشن در بقاع متبرکه شاخص از حدفاصل 23 بهمن تا 26 بهمن ماه از ولادت امام جواد (ع) تا ولادت امام علی (ع) در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: این امر با توجه به شیوع کرونا با رعایت شیوه‌‌نامه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید و ضبط برنامه و پخش از صدا و سیما و شبکه‌های مجازی نیز برای این ایام در دستور کار است، ابراز داشت: در این زمینه این امر بیشتر در شهرستان‌هایی اجرایی می‌شود که امکان حضور افراد در امامزادگان را نداریم.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات محیطی در امامزادگان به مناسبت اعیاد ماه رجب را نیز در دستور کار داریم،‌ تصریح کرد: این امر هم در فضای داخل و هم اطراف امامزادگان در دستور کار است.

وی اضافه کرد: همچنین در این ایام استفاده از بلندگوی امامزادگان برای پخش ادعیه و مناجات نیز انجام می‌شود.

حجت الاسلام روان راه‌اندازی کاروان شادی با هدف ایجاد نشاط در ایام میلاد نور را نیز از دیگر برنامه‌های اعیاد ماه رجب اعلام کرد و گفت: این کاروان‌ها در فضای باز و با همکاری ادارات اوقاف و مراکز افق امامزادگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگسازی در زمینه نامگذاری روز میلاد امام جواد (ع) به نام روز پسر نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ایام بوده است، افزود: این امر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز دریافت کرده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را نیز از دیگر برنامه‌های مسئولان اماکن مذهبی استان اصفهان در ایام میلاد نور دانست و ابراز داشت: همچنین برگزاری مسابقات پیامکی در کانال شمیم افق نیز در صورت تمایل به ادارات مختلف استان پیشنهاد شده است.

این مقام مسئول تعامل‌ امامزادگان با بنیاد بین المللی غدیر را نیز از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد و افزود: این امر به دلیل بهتر برگزار شدن جشن های رجبیه در دستور کار است.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه در مجموع برگزاری ویژه برنامه میلاد نور در 49 بقعه شاخص استان اصفهان پیش بینی شده است، گفت: در مابقی بقاع نیز بر اساس ظرفیتی که داریم مراسم‌ها را برگزار خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه