English

به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا صورت گرفت؛

ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست آرتین توسط اوقاف اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست آرتین به منظورمبارزه با انتشار ویروس کرونا توسط اوقاف اصفهان خبر داد.

 ساخت دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست آرتین توسط اوقاف اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک گفت: دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده دست آرتین با ارائه طرح  و سرمایه گذاری  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از محل موقوفات بهداشت ودرمان جهت مبارزه  با انتشار  ویروس کرونا توسط شرکت های دانش بنیان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه ضدعفونی آرتین در دو مدل ایستاده و دیواری طراحی شده است، افزود: دستگاه دیواری قابلیت نصب در اتوبوس و تاکسی دارد.

حجت الاسلام بلک ادامه داد:هر دستگاه( به غیر از دستگاههایی که در بیمارستان ها ظرفیت محدودی دارند )با یک گالن پر از مواد ضد عفونی ، دستان ۱۵ هزار نفر را بدون هیچ گونه تماس و بصورت هوشمند و با پاشش محلول ضدعفونی می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد:دستگاه ضدعفونی مذکور مورد تایید کارشناسان بهداشت  علوم پزشکی اصفهان است و در حال حاضر این دستگاه به صورت آزمایشی در چند محل نصب شده است.

 به گزارش موج؛ دستگاه  هوشمند  ضدعفونی دست  آرتین مورد استقبال اعضاء ستاد کرونا  اصفهان  قرار گرفت  و به زودی در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه