English

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان در گفتگو با موج خبر داد:

توزیع ۶۰۰ گوشت گرم توسط اوقاف بین نیازمندان در اصفهان

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: به‌ همت ادارات اوقاف شهرستان ها و خیرین ۶۰۰ کیلو گوشت گرم میان نیازمندان در اصفهان توزیع شد.

توزیع 600 گوشت گرم توسط اوقاف بین نیازمندان در اصفهان

ایمان خواجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی اداره اوقاف با کمک خیرین اقدام به توزیع ۶۰۰ کیلوگرم گوشت گرم میان نیازمندان و مناطق کم برخوردار توزیع کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه شاهد تعطیلی اجتناب‌ناپذیر برخی از کسب و کارها هستیم به نحوی که خانواده‌های زیادی این روزها در تنگنا قرار گرفته‌اند و به لحاظ اقتصادی در شرایط مناسبی قرار ندارند‌ به‌ همین منظور ادارات اوقاف شهرستان ها با کمک خیرین  اقدام به توزیع ۶۰۰ کیلوگرم گوشت گرم جهت توزیع میان نیازمندان کردکه به‌صورت بسته‌بندی در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار قرار داده شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان بیان کرد: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص به‌وجود آمدن رزمایش گسترده مواسات و همدلی در کشور، باید همه مردم با همکاری و همدلی در این روزهای سخت شیوع کرونا و برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه تلاش کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه