English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

لغو مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از لغو مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه در اصفهان خبر داد.

لغو مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه در اصفهان

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان کرد: امسال به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا  مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه  اصفهان برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با کرونا در بقاع متبرکه گفت: با همکاری خیران مواد مورد نیاز جهت ضد عفونی بقاع متبرکه در استان تأمین و نسبت به ضد عفونی این اماکن مذهبی اقدامات لازم انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: از دیگر دستورالعمل‌های ابلاغی برای پیگشیری از شیوع کرونا عدم برگزاری نمازهای جماعت در مساجد بود که طی 2 روز گذشته با برگزاری جلساتی این دستورالعمل نیز اجرایی شده است.

حجت‌الاسلام بلک با اشاره به عدم برگزاری تجمعات گفت: همچنین امسال مراسمی مانند اعتکاف در اماکن مذهبی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برگزار نشد.

وی ادامه داد: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تعدد زائران در اماکن مذهبی صلاح دیده شد همه بقاع متبرکه  و اماکن مذهبی در استان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در ضدعفونی کردن اماکن مذهبی گفت: در سال نو با توجه به شیوع کرونا ویروس مراسم تحویل سال نو در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان برگزار نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه