English

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد:

جمع آوری ۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی در مشهد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان کرد: مشهد در صنعت بازیافت کشور پیشرو است و در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانه های بازیافت شهرمشهد شامل ۱۰ کارخانه است که به زودی ۲ کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی نیز راه اندازی می شود.

جمع آوری ۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود رضوی؛ مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: هم اکنون ۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی در سطح مشهد جمع آوری می شوند که با راه اندازی نرم افزارهایی از سوی شرکت های دانش بنیان، می توان با مراجعه به در منازل شهروندان، این میزان را افزایش داد.

رضوی این سخنان را در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه صنعت پلاستیک در مشهد ابرازداشت و ادامه داد: مشهد در صنعت بازیافت کشور پیشرو است و در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانه های بازیافت شهرمشهد شامل ۱۰ کارخانه است که به زودی ۲ کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی نیز راه اندازی می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد همچنین متذکرشد: در مدیریت شهری مشهد بستر برای حضور شرکتهای دانش بنیان فراهم است از این رو از آنان برای ارائه ایده ها و پیشنهادات دعوت به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: درمورد برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک در این شهر، تلاش ها بر این است تا از محصولات این شرکتها در مشهد بهره ببریم و بدون شک همه این موارد، موجب تعالی صنعت بازیافت کشور به خصوص شهر مشهد خواهد شد.

رضوی در خاتمه سخنان خود اظهارداشت: کمک به محیط زیست، ایجاد اشتغالزایی خُرد با تولید دستگاههای بومی و با کمک شرکتهای دانش بنیان بخشی از دستاوردهای خوب این نمایشگاه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه