English

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد:

فعالیت ۵۴ ایستگاه آتش نشانی مشهد در ۱۱۲ ماموریت

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: حدود دو هزار تماس عصر دیروز با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و موارد عملیاتی مرتبط با باران و تندباد که منجر به اعزام آتش نشانان به سطح شهر شد.

فعالیت ۵۴ ایستگاه آتش نشانی مشهد در ۱۱۲ ماموریت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مجید فرهادی؛ مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد در خبری اعلام کرد: آتش‌نشانان ۵۴ ایستگاه آتش نشانی مشهد مقدس در پی بارش باران و تندباد ۱۱۲ ماموریت در این شهر انجام دادند.

آتشپاد دوم فرهادی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: حدود دو هزار تماس عصر دیروز با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و موارد عملیاتی مرتبط با باران و تندباد که منجر به اعزام آتش نشانان به سطح شهر شد.

مدیر عامل آتش‌نشانی مشهد در ادامه متذکر شد: تعدا این ماموریتها، ۱۱۲ مورد بوده که بیشتر رفع خطر سقوط اسکلت ساختمان و داربست و سقوط درختان روی خودرو یا دیوار منازل و یا معابر بوده است.

وی تصریح کرد: این حوادث شامل بازدید ساختمان خطری ۳ مورد  و ریزش دیوار روی خودرو ۱ مورد، ایمن سازی نمای خطری و اجسام معلق۶ مورد، سقوط درخت روی کابل برق۱۸مورد، سقوط درخت روی خودرو ۵۳ مورد و سقوط درخت دیوار منازل ۲۵ مورد بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد تاکید کرد: طی این مدت آتش نشانان ۶ ماموریت در خصوص نجات افراد محبوس شده از داخل آسانسور به دلیل قطع برق در برخی از نقاط شهر مشهد را نیز انجام دادند.

آتشپاد دوم فرهادی در خاتمه سخنان خود یادآور شد و گفت: خوشبختانه در این حوادث که به صورت پراکنده در تمام نقاط شهر رخ داده تلفات یا خسارات جانی گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه