English

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی:

سفرها به مشهد۲۰ درصد افزایش پیدا کرده

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: مطابق گزارشات رسیده پلاک‌های غیربومی خراسان رضوی نیز سفرشان را از امروز به مشهد آغاز کرده‌اند و چند روز تعطیلی در پیش داریم و مردم سعی دارند تعطیلات خود را در سفر بگذرانند.

سفرها به مشهد۲۰ درصد افزایش پیدا کرده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست؛ رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سفرها به مشهد نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ میش‌مست اضافه کرد: در پی تعطیلی ادارات از عصر روز سه شنبه ۱۰ مرداد حجم سفر و تردد در محورهای استان به خصوص محورهای شمالی خراسان رضوی افزایشی شد و شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی در این محورها بودیم.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: مطابق گزارشات رسیده پلاک‌های غیربومی خراسان رضوی نیز سفرشان را از امروز به مشهد آغاز کرده‌اند و چند روز تعطیلی در پیش داریم و مردم سعی دارند تعطیلات خود را در سفر بگذرانند.

وی همچنین تاکید کرد: ما مخالف سفر مردم نیستیم و تنها روی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید داریم تا اتفاق ناگواری برای هموطنانمان رخ ندهد و سلامت از سفر خود بازگردند.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در ادامه افزود: نیروهای پلیس‌راه نیز با آمادگی کامل در محورهای استان در تلاشند تا به زائران و مجاوران امام رضا(ع) خدمات ارائه دهند و پیش‌بینی وضعیت ترافیکی در محورهای تفرجگاهی خراسان رضوی در تعطیلات می رود.

سرهنگ میش‌مست افزود: از عصر روز گذشته، همشهریان مشهدی سفرهای خود را به مناطق تفرجگاهی در محورهای کلات، درگز و شهرستان‌ نیشابور آغاز کرده‌اند که  ترافیک سنگین و نیمه‌سنگینی برای محورهای تفرجگاهی استان پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه