English

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی:

رصد کامل تخلفات صنفی از ابتدای سال در خراسان رضوی

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی بیان کرد: بر همین اساس و خارج از هر گونه مراعاتی و با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم بازرسی‌ها و رصد قیمتی خود را افزایش دادیم.

رصد کامل تخلفات صنفی از ابتدای سال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن صیادی؛ مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون گزارش مردم از تخلفات صنفی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

صیادی ادامه داد: از ابتدای سال عزم خود را جزم کردیم که افزایش قیمت خارج از عرف و تخلفات صنفی را رصد کامل داشته باشیم، واحد‌های صنفی مثل فروشندگان مواد پروتئینی مرغ و تخم مرغ، بازار مسکن، صنف نانوایی‌ها، قنادی‌ها و ... از جمله واحد‌هایی است که نظارت مستمر را می‌طلبید.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی همچنین افزود: بر همین اساس و خارج از هر گونه مراعاتی و با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم بازرسی‌ها و رصد قیمتی خود را افزایش دادیم.

وی گفت: خوشبختانه مردم هم تا حدودی اشراف کامل به حق و حقوق خود دارند باعث شده گزارشات مردمی افزایش پیدا کند و این موضوع سبب شده واحد‌های نظارتی ما مثل اتاق اصناف، تعزیرات و سایر دستگاه‌های مربوطه نظارت‌های خود را در قالب گشت‌های بازرسی مشترک افزایش دهند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف خراسان رضوی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف تماس با اتاق اصناف و سامانه ۱۲۴ گزارشات و تخلفات صنفی را گزارش دهند.

صیادی یادآور شد: با توجه به اینکه در ایام محرم و صفر و شروع مراسمات شاهد حضور زائرین و هیئت‌های مذهبی هستیم، طرح نظارتی ویژه با محوریت کالا‌های اساسی مثل مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، حوزه سلامت و امنیت غذایی در بحث رستوران ها، نانوایی ها، اغذیه و پیتزا فروشی‌ها، ابمیوه و بستنی، گشت‌های مشترک بازرسی را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه