English

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد؛

انجام بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از ابتدای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و رمضان

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به انجام بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از ابتدای آغاز طرح مذکور اظهار داشت: تعداد ۱۹۵ اکیپ بازرسی عهده دار این مهم بوده و در این رابطه ۱۸۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

انجام بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از ابتدای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و رمضان

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی از هشتم اسفند ماه آغاز و به مدت دو ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

غلامرضاسالاری گفت: طرح مذکور با همکاری سازمان دستگاههای متولی نظارت از جمله جهادکشاورزی، صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و... در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق با تمرکز  تولید و عرضه کالاهای اساسی در انجام است.

دبیر کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به انجام بیش از ۱۶۵۰ مورد بازرسی از ابتدای آغاز طرح مذکور اظهار داشت: تعداد ۱۹۵ اکیپ بازرسی عهده دار این مهم بوده و در این رابطه ۱۸۰ پرونده تخلف تشکیل و بالغ بر سه میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفین اعمال شده است.

سالاری با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان فارس بهترین عملکرد را در حوزه گشت های مشترک در کل کشور داشته از تخصیص شعب ویژه ای جهت رسیدگی به پرونده‌های متشکله در این طرح ویژه خبر داد و عنوان کرد: براساس مصوبه سران محترم قوا و افزایش اختیارات تعزیرات، میزان جریمه در پرونده های متشکله در این بازرسی ها افزایش و اختیار پلمپ واحدهای صنفی متخلف نیز قبل از صدور رای نهایی نیز به شعب داده شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اعلام سامانه های ارتباطی ۱۲۴ و ۱۳۵ جهت دریافت شکایات مردمی اضافه کرد: گزارشات دریافتی از این سامانه ها بلافاصله در دستور کار بازرسین قرار گرفته و در صورت احراز تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه