English

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

کشف و توقیف دستگاه تلفن همراه قاچاق در مرز تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین بازرسی مسافرین به چند تبعه افغان مشکوک شده و پس از بازرسی آنها موفق شدند ۱۰۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

کشف و توقیف دستگاه تلفن همراه قاچاق در مرز تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار مجید شجاع؛ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۱۰۵ دستگاه تلفن همراه قاچاق طی ۲ عملیات جداگانه  شدند.

سردار شجاع در ادامه افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین بازرسی مسافرین به چند تبعه افغان مشکوک شده و پس از بازرسی آنها موفق شدند ۱۰۵ گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در عملیات اول مرزبانان از یک تبعه افغانستانی ۸۸ گوشی و در عملیاتی دیگر ۱۷ گوشی سرقتی را ۱۰ تبعه افغان کشف کردند.

وی متذکر شد: کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۵ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال برآورد کردند و مرزبانان راننده متهمین را دستگیر و به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی یادآور شد و گفت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت و استعلام از سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن در سراسر کشور خواهد شد.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان، مرزبانان استان خراسان رضوی در برابر قاچاقچیان مقتدرانه ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد تا اموال هموطنان به آن‌سوی مرز قاچاق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه